Dr. sci. Saša Vujić

Dr. sci. Saša Vujić

Dr. sci. Saša Vujić autor je knjiga i radova iz oblasti marketinga, a bavi se i proizvodnjom vina u vinariji Fragaria

Osvajaju li žene vinski svet?

Pre nekoliko godina nisam baš puno razmišljala o „vinskom svetu i ženama“. Uključujući se sve više u život vinogradara i vinara shvatila sam da su tu žene, u ovim našim krajevima, tradicionalno prikazane kroz prizmu kućnih poslova: kuvanje, pranje, pospremanje i bavljenje decom.

Poruka u svakoj boci

Danas pišem o stvarima koje su recimo ključne za uspešno pozicioniranje Fragaria vina kod potrošača.

Uloga društvenih medija u marketingu vina

Kako kroz društvene medije pozicionirati vino ili vinariju? Pa, koliki vam je to budžet za marketing, ima li ga uopšte u biznis planu? Manje vinarije, pa i mi u vinariji Fragaria, susrećemo se sa klasičnim poslovnim izazovom: „Moramo potrošiti novac da bi zaradili, da li zaista mora tako? I koliko?“.

Brendiranje je mnogo više nego logo vina

Degustacija vina više ne može biti jedini put prodaje. Isticanje kvaliteta ili neke druge prednosti vina kako bi našli put do kupca nije jedini način. Svaka vinarija, a posebno mala vinarija treba da ima priču koja će se prilagoditi novom potrošačkom tržištu potaknutom iskustvima koju brendovi pružaju i pričom iza samog brenda. Zato treba da se razmišlja o imidžu, ali i o identitetu vinarije jer su to dva pojma koja se razlikuju.

Umetnost vinskog turizma

Nakon poslednjeg obilaska vinarija u Bordou ponovo smo shvatili koliko je vino ušlo u naš život, i kako nas sve više i više okupira. Sada mnoge aspekte života gledamo kroz čašu dobrog vina.

Pretplatite se na RSS feed