Kako odrediti cenu vina
Da li je u 21. veku još uvek važan marketing mixs 4P - Product (proizvod), Price (cena), Promotion (promocija) i Place (distribucija)?
- Objavljeno u Blog
Dr. Sci. Saša Vujić autor je knjiga i radova iz oblasti marketinga, a bavi se i proizvodnjom vina u vinariji Fragaria.
Da li je u 21. veku još uvek važan marketing mixs 4P - Product (proizvod), Price (cena), Promotion (promocija) i Place (distribucija)?
Uloga marketinga je da pošalje znakove koji će omogućiti pozitivan susret između vina kao proizvoda i kupca.
Kako iskoristiti prednosti za stvaranje željenih rezultata? Koja su to četiri koraka u stvaranju strategije koja vodi do uspeha.
Znamo li šta će biti za tri meseca, ili za jednu ili pet godina? Sećate se „petogodišnjeg strateškog plana"?
Planirate pokrenuti vlastitu vinariju? Možda vam ovaj blog može pomoći da pokrenete „startup igru“. Kroz moje blogove naučit ćete kako postići svoje ciljeve, zadržati kupce, izgraditi brend i još mnogo toga od marketinga do prodaje, od klijenata do kupaca. Upoznajete se sa strategijama marketinga, inovacijama, brendiranjem, upravljanjem ljudskim resursima, novcem. Nadam se da ćete dobili dozu nadahnuća i korisne savete.
Berba 2020 je došla a svi vinari su puni vina. Da li će se to odraziti na proizvodnju vina, da li će doći do manjeg otkupa grožđa zbog nemogućnosti skladištenja?
Da li ponekad zastanete u svakodnevnom hodu ili na putu do prodavnice, vinarije ili vinoteke i zapitate se: Kakav sam ja to zapravo kupac vina? Da li znam da prepoznam dobro i kvalitetno vino ili sam jednostavno pod uticajem promocije?
Veoma je važno da dobro pročitate „Uslove kupovine” i imate ih u vidu prilikom ostvarivanja svojih porudžbina. Na ovaj način se od zloupotreba štite prava svih učesnika u procesu kupoprodaje te Vas molimo da prihvatite ove mere predostrožnosti kao obostranu zaštitu u procesu.