Dr. sci. Saša Vujić

Dr. sci. Saša Vujić

Dr. sci. Saša Vujić autor je knjiga i radova iz oblasti marketinga, a bavi se i proizvodnjom vina u vinariji Fragaria

Uloga društvenih medija u marketingu vina

Kako kroz društvene medije pozicionirati vino ili vinariju? Pa, koliki vam je to budžet za marketing, ima li ga uopšte u biznis planu? Manje vinarije, pa i mi u vinariji Fragaria, susrećemo se sa klasičnim poslovnim izazovom: „Moramo potrošiti novac da bi zaradili, da li zaista mora tako? I koliko?“.

Brendiranje je mnogo više nego logo vina

Degustacija vina više ne može biti jedini put prodaje. Isticanje kvaliteta ili neke druge prednosti vina kako bi našli put do kupca nije jedini način. Svaka vinarija, a posebno mala vinarija treba da ima priču koja će se prilagoditi novom potrošačkom tržištu potaknutom iskustvima koju brendovi pružaju i pričom iza samog brenda. Zato treba da se razmišlja o imidžu, ali i o identitetu vinarije jer su to dva pojma koja se razlikuju.

Umetnost vinskog turizma

Nakon poslednjeg obilaska vinarija u Bordou ponovo smo shvatili koliko je vino ušlo u naš život, i kako nas sve više i više okupira. Sada mnoge aspekte života gledamo kroz čašu dobrog vina.

Berba je poseban doživljaj

Postoje neki momenti u životu koji ostanu kao uspomene do kraja života, tako je i sa berbom grožđa. Kada gledamo u filmovima nepregledne vinograde, prirodu punu boja, mlade ljude koji beru grožđe kroz pesmu i šalu, poželimo i mi da se tako zabavimo i opustimo. 

Pretplatite se na RSS feed

Pitajte somelijera

  • Ukoliko imate pitanja u vezi izbora vina ili ostalih artikala u online prodavnici Vino.rs nudimo vam stručnu pomoć naših somelijera. Pitanja možete postaviti pozivom na telefon 064 111 8279 ili slanjem na mail adresu i naslovite sa PITAJTE SOMELIJERA! Odgovor će te dobiti u roku od jednog radnog dana.

O nama